17/02/2017

3. rođendan bloga

Moj blog danas puni 3 godine. Da je u pitanju dete, sada bi već i hodalo i pričalo, jelo bi samostalno, volelo bi da crta i da se igra. Do sada sam svake godine obeležavala ovaj datum i nastaviću to da radim, jer je lepo osvrnuti se na prethodnih godinu dana, napraviti presek i planove za narednu godinu. Otkad sam poslednji put pisala na ovu temu, završila sam fakultet, volontirala, bila na praksi, dobila svoj prvi, a nedavno sam dobila i drugi posao. I dok se u mom životu dosta toga dešavalo, na blogu nije. Ali tu sam i dalje, ovaj komad interneta mi je bitan i pronalazim zadovoljstvo u tome što na njemu radim.


U prethodnih godinu dana sam definitivno najređe pisala - objavila sam svega 16 tekstova. Početkom prošlog februara sam na svom YouTube kanalu objavila i video o svežoj, svakodnevnoj šminki koji sam nazvala Šminka za ispitni rok, jer sam tada imala ispite svaki dan pa sam, naravno, uzela da radim nešto potpuno drugo. Sviđa mi se kako je ispao i bilo mi je super zabavno dok sam ga snimala i montirala, tako da u narednoj godini definitivno planiram više da se posvetim video formatu. Već sam počela da tražim novi fotoaparat koji podržava video i znam da ću dobiti vetar u leđa čim ga kupim - ideje već imam. Takođe imam neke ideje za nove projekte, ali o njima ne bih puno pričala dok ne bude sigurno da će se realizovati.

Ubedljivo najznačajniji i najlepši događaj vezan za blog bio je četvorodnevni put u Weleda fabriku i biodinamički vrt u oktobru prošle godine. Zahvaljujući kompaniji Do-ing, zvaničnom uvozniku i distributeru Weleda kozmetike, imala sam priliku da sa Ljiljom (Budi Lepa) i Jelenom (Moj neseser) otputujem u Švebiš Gmind u okolini Štutgarta, vidim kako se proizvodi Weleda kozmetika, kako izgleda radni dan zaposlenih u toj firmi, kao i da odem u obilazak biodinamičkog vrta u kom oni uzgajaju veliki deo svojih sirovina. Budući da sam završila germanistiku, planirala sam da tekst o tom putovanju objavim uporedo na srpskom i na nemačkom, pa se to odužilo sve do sada. Ali stiže, to je priča koju morate da pročitate.


Prvi rođendan bloga sam obeležila Hangri Kapkejk kolačima, svećicom u obliku broja 1 i nagradnom igrom, a naredne godine sam takođe organizovala giveaway prirodne kozmetike. S obzirom na to da sam u poslednje vreme bila okupirana raznoraznim drugim stvarima, od kojih je najznačajnija posao, nisam organizovala nešto slično. Međutim, na Facebook stranici bloga se trenutno možete prijaviti da osvojite Akvabent kalendar za 2017. godinu i Neutral Active 12 dezodorans, moj omiljeni. Oni su obradovali mene, pa sam ja odlučila da obradujem vas! Hvala vam što čitate, hvala što ste tu. Obećavam da ću to ove godine opravdati mnogo bolje nego prošle.

2 comments:

  1. Srecan blogorodjendan! Sa zakasnjenjem.
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete