EOS Flower Blossom losion za ruke

Na blogu ste pre nekoliko meseci mogli da čitate o EOS Summer Fruit balzamu  za usne. Kompanija EOS (evolution of smooth) pored prirodnih balzama za usne pravi i losione za rukelosione za telo i kreme za brijanje. EOS proizvodi se kod nas mogu nabaviti u dm drogerijama, ali za sada su dostupni samo balzami i losioni za ruke. Pročitajte zašto je ovaj losion sjajna stvar za imati u torbi!


Losion u svetlo plavom pakovanju se zove Fresh Flowers. Naznačeno je da se brzo upija, da pruža 24h hidratacije, kao i da je je hipoalergen i da se sastoji od 96% prirodnih sastojaka. To je mala razlika u odnosu na balzame za usne, koji su 100% prirodni i čak 95% organski, ali pretpostavljam da je bilo neophodno dodati određene sintetičke sastojke da bi se postigla nemasna tekstura ovog losiona. Ovi losioni ne sadrže parabene, gluten niti bilo kakve sastojke životinjskog porekla, kao i svi EOS proizvodi. Aktivni sastojci koji su zaslužni za negu su ši buterkakao buterulja makadamijesuncokreta i sojealoe vera i ekstrakt ovsa.

INGREDIENTS: WATER/EAU, GLYCERIN, STEARIC ACID, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, COCOGLYCERIDES, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, TRIETHANOLAMINE, CETYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), COCOA (THEOBROMA CACAO) SEED BUTTER, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACT, ZEA MAYS (CORN) STARCH, FRAGRANCE/PARFUM, ASCORBYL PALMITATE, RETINYL PALMITATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHERYL ACETATE, CARBOMER, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, DISODIUM EDTA, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), BHT, PHENOXYETHANOL.
Pakovanje je dostojno onoga na šta smo navikli sa njihovim balzamima za usne - zanimljivo, ovalno, prepoznatljivo. Fresh Flowers losion je spakovan u prelepu, svetlo plavu pljosnatu tubi od mekane plastike. Mene je na prvi pogled baš to i oduševilo kod ovog losiona - pakovanje je veoma lepo, veličina od 44ml je praktična, a i oblik ga čini lakim za pronalaženje u prepunim ženskim torbama. Druga stvar koja ovaj proizvod automatski čini zanimljivim je miris, koji zaista podseća na sveže cveće. Meni je to nekako tipičan krema-miris. Na koži se ne zadržava dugo, samo zamiriše dok se nanosi.



Ovo je zaista losion, a ne krema, jer mu je tekstura mnogo laganija od onoga na šta smo navikli kod klasičnih krema za ruke. Bele je boje i veoma lako se razmazuje. Zbog toga vam je potrebna vrlo mala količina da biste namazali obe ruke, pa mislim da će pakovanje od 44ml i uz svakodnevnu upotrebu potrajati. Losion se upija odmah nakon što ga razmažete, tako da je potpuno tačno ono što je proizvođač naveo na pakovanju. Nega koju pruža je iznenađujuće dobra s obzirom na njegovu laganu teksturu.


Tokom zime obično posežemo za što masnijim, što gušćim kremama da bismo održali ruke mekanima uprkos oštrim vremenskim uslovima, ali ovaj lagani losion može bez problema da parira takvim kremama. Ja ga trenutno koristim kao svoj glavni proizvod za negu ruku, i zaista ispunjava očekivanja. Mislim da bi se svideo i muškarcima, jer mu je miris blag, ne zadržava se na koži, a upija se zaista istog momenta, tako da nema masnog traga koji oni obično mrze.



Tandem EOS balzama za usne i losiona za ruke je, kao prvo, prelep, i kad god izvadite jedan od ova dva proizvoda iz torbe neko će biti zainteresovan da sazna šta vam je to. Kao drugo, sa ova dva proizvoda u kombinaciji ste zaista obezbeđeni za zimu - negovane usne i mekane ruke su zagarantovane. Pogotovo bih preporučila EOS ukoliko ne volite teške, masne kreme i balzame jer su i jedan i drugi vrlo lagani, a neguju odlično. Mene još više od ovog mirisa zanima Berry Blossom losion u svetlo rozom pakovanju, jer apsolutno obožavam mirise crvenog voća.

Da li ste već probali neki EOS proizvod? Kako vam se čine ovi losioni na prvi pogled? Pišite mi!
*Ovaj proizvod sam dobila na poklon.

31 comments

  1. Balzami su mi preslatki, i već neko vrijeme se razmišljam da li da ih naručim. Ali, definitivno ću ih sad morati naručiti. :)

    ReplyDelete
  2. Pakovanje je preslatko, ali mi je sve to nekako gimmicky. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je nešto gimmicky samo ako je lepo a ne radi posao, što ovde nije slučaj :)

      Delete
  3. Slike s baš slatke.. A i losion! Odoh da ga naručim! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Iva ♡ Viči kako ti se dopadaju ako uzmeš!

      Delete
  4. Nisam znala da EOS radi i losione za ruke. Meni su iskreno počeli ići na živce jer su ih razne youtuberice stalno toliko reklamirale, da su mi postali lagano sumnjivi zbog cijene za to što jesu. Kako ti se čini losion na duge staze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim se pročita sastav vidi se da kod EOS proizvoda nema prevare, stvarno su prirodni i kvalitetni :) U Americi su izuzetno jeftini, oko $3, a kod nas moraju biti skuplji jer ih ti ljudi ipak uvoze. Losion i dalje koristim svaki dan i vrlo sam zadovoljna! Rukavice još uvek ne nosim, a ruke odolevaju i hladnoći i vetru i pranju suđa ;)

      Delete
  5. A ja sam mislila da su oni skroz na skroz prirodni. Izgleda da je silikonsko ulje ipak nezamenljivo u kremama za ruke. Ako naletiš na neku prirodnu kremu za ruke bilo bi interesantno uporediti sa klasičnim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzami im jesu 100% prirodni, a mogla bi biti i krema, samo što se onda ne bi baš upijala tako brzo :) Ja im to ne uzimam za zlo. Što se tiče nekih 100% prirodnih, probala sam Gđica Ptica kremice da koristim i za ruke, kao i Herbateria čvrste losione. Obe opcije su super za kod kuće, pred spavanje, jer su bogate i masnije, ali nisam do sada naišla ni na šta što je praktično za torbu kao ovaj EOS losion, a da je takođe prirodno i da sadrži veliku količinu negujućih ulja i putera ;) Ukoliko pronađem - javljam!

      Delete
  6. Imam tri balzama i ovisna sam o njima godinama, a nedavno sam dobila i dvije kremice i one su od tad redovno u mojoj torbi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savršene su za torbu definitivno! Kada sam negde napolju baš mi je potrebna krema koja će se odmah upiti, tad je nezgodno nanositi nešto teže ili masnije :)

      Delete
  7. Slike su super! Ja imam recimo losion a nemam balzam za usne jer me nikad nije privlačilo pakovanje :D
    Losion sam po sebi mi je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaaaala draga :) Ja sam slaba na balzame za usne generalno, a pakovanje mi je samo veliki plus na to, baš mi se sviđa. Drago mi je da delimo mišljenje o losionu!

      Delete
  8. Ja imam Berry Blossom losion i baš sam neki dan poslikala da napišem recenziju :D Meni je isto super bar u ovom periodu godine. Za zimu preferiram L'occitane karite kremu za ruke jer mislim da bi mi ovaj losion bio malo preslab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ću Berry Blossom definitivno uzeti kada ovo potrošim, jer mislim da će mi se miris više dopasti :) Ja tokom zime koristim neke butere za telo i po rukama, ali ne volim da nosim masne kreme sa sobom u torbi. To mi nema baš smisla jer ću napraviti glupost ukoliko obučem rukavice preko kreme koja se još nije upila :)

      Delete
  9. Jao kako je prelijepo pakovanje,definitivno ide na wish listu! :)

    ReplyDelete
  10. Preslatko :) htjela bih njihove balzame za usne probati vec jednom ili bar nesto od te marke, inace jako mi se svidja blog cini mi se da imas novi dizajn ovo u headeru gore? :) bas kjut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da, ubacila sam novi header pre nekog vremena :)

      Delete
  11. I sama koristim isti losion za ruke i jako sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  12. Koliko lepo pises, svaki put se ponovo odusevim... :)
    Nisam znala da imaju i losione, moram da probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo hvala ti, to mi je stvarno velik kompliment :)

      Delete
  13. ovo je nešto što bi mi jako odgovaralo :D
    što zbog opisanog mirisa, što zbog lagane teksture i to št se odmah upije :D
    a imam dugu želju probati nešto od EOS-a :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo napred! Moj tata se oduševio, a njemu je jako bitno to da se brzo upija. Stvarno su kvalitetni proizvodi.

      Delete
  14. nakon one vase recenzije EOS balzama za usne, narucila sam ga, sa stranice na fejsu, koju ste vi ovde preporucili, mislim da je nik bio Komsinica Emina, ali mi je bilo cudno sto balzam nije imao ono klasicno pakovanje, papirno, nego samo celofan, pa se sada bojim da mozda i nije original?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam svoj EOS uzela početkom godine sa sajta mojekrpice.rs i on isto nije bio u pakovanju sa kartonom već samo u celofanu, i original je. Neki se tako pakuju, moguće je da je to iz nekog većeg seta uzeto pa posebno prodato i da je to razlog. :) Zaista ne verujem da je kopija, tih par stranica koje sam navela su stvarno proverene i nisam videla da se iko žalio. Ja sam svoj balzam sad skoro skroz potrošila, i sledeći put kad budem naručivala uzeću sa ove stranice koja mi je poklonila kremu, imaju fenomenalan izbor i jako su prijatni, ako Vam to išta znači. Slobodno mi pišite negde privatno ako Vas još nešto zanima, mogu da proverim.

      Delete
    2. kontaktirah doticnu, i zaista je prijatna a i videh pozitivne komentare na zidu, tako da cu ubuduce kod nje pazarivati, da se ne bi javljala sumnja vise, hvala Vam u svakom slucaju:)

      Delete
  15. Mila
    Volim EOS imam balzam od jagode,ovu kremicu sam takodje koristila i bas je prakticna za tasnicu ai brzo se upija pa je super za mazanje kada ste van kuce.Inace sve iz Eosa volim i cesto narucujem.

    ReplyDelete