Aubrey Organics prirodni balzam za kosu

Sredinom jula se na blogu Jovanin kutak održavao jedan veoma zanimljiv giveaway. To nije bilo samo obično poklanjanje, već bi osoba koja osvoji imala priliku da dotični proizvod ukratko recenzira za Jovanin blog. 


Aubrey Organics Balancing Protein Conditioner

Ja sam se prijavila tako što sam joj poslala mejl i napisala zašto bih volela da osvojim ovaj balzam - zato što se radi o prirodnom proizvodu, zato što nisam nikada probala nešto od Aubrey Organics, a probala sam proizvode koji sadrže proteine mleka i oni su mojoj kosi jako prijali. Takođe, napisala sam da bih izuzetno volela da se ovaj proizvod pojavi i na mom blogu, s obzirom na to da pišem isključivo o prirodnim preparatima. Sreća me je poslužila i Jovana mi je poslala balzam taman dan pre nego što sam otputovala u Nemačku. Tamo sam bila 15 dana i za to vreme sam testirala ovaj proizvod.


Aubrey Organics je američki brend prirodne kozmetike koji postoji od 1967. godine. Kod nas, nažalost, ne može nigde da se nabavi, tako da nam je iHerb.com jedini način. Pakovanje od 118ml sam koristila oko mesec dana dok ga nisam potpuno potrošila. Ja nemam jako dugačku kosu, ali na balzamu ne štedim i nanosim ga na celu dužinu kose. Na sajtu postoje i pakovanja od 59ml, koje košta oko $3, kao i veća pakovanja od 325ml i 473ml. Ovi balzami su potpuno prirodni, bez parabena, ftalata i nisu testirani na životinjama. Takođe, pakovanja mogu da se recikliraju a sam proizvod je biorazgradiv. Lista sastojaka je veoma transparentna, što je za svaku pohvalu, pa je pored svakog sastojka ili naznačeno odakle dolazi, ili je obeleženo da je proizvod organski / non-GMO


Aktivni sastojci su među prvima na listi - aloe vera, ulje pšeničnih klica, glicerin, proteini mleka. Balzam takođe sadrži i ulje ruzmarina, ricinusovo ulje, vitamin E, ulje korena šargarepe i ekstrakt koprive, a to su sve odlični sastojci u jednom proizvodu za negu kose. Miris je veoma blag, prijatan i dolazi od eteričnih ulja. Ne zadržava se dugo u kosi. Sve u svemu, neguje veoma dobro, mojoj kosi je jako prijao! Kao što sam već pomenula, mojoj kosi je potrebna dobra nega jer imam ombre pramenove, što znači da su mi krajevi malo oštećeni, a takođe koristim i peglu za kosu. Verujem da bi ovaj balzam na duže staze pokazao još bolje rezultate. Za ovo vreme dok sam ga koristila, kosa mi je bila mekana, poslušna i nije se mrsila. 


Jovanin post u koji je naknadno ubačena moja kratka recenzija, je zapravo bio o njenoj porudžbini sa američkog sajta iHerb.com na kom može da se nađe mnogo zdrave hrane, bilja, suplemenata ali i proizvoda za negu tela koji su na prirodnoj bazi. Ukoliko biste volele da naručite nešto sa tog sajta a niste sigurne kako funkcioniše, pogledajte ovaj Jovanin tekst sa savetima i njenim iskustvima. Ako ubacite i jedan od Aubrey Organics balzama u svoju virtuelnu korpu, nećete pogrešiti.

Kako vam se čini ovaj balzam? Da li ste već probali neke prirodne balzame za kosu?

1 comment

  1. Sad se već dugo nisam farbala uopšte i sve manje koristim peglu, tako da je i moja kosa u mnogo boljem stanju. Taj Alverde zvuči super, čudi me da do sada nisam probala ni jedan njihov balzam!

    ReplyDelete